JellyPages.com

Here And There

Isnin lalu aku dah hang out dgn rakan2 aku, hari nie Rabu pon dijemput oleh meera utk celebrate besday Mr Tan Boon Hai . hee, sweet je taww. :) celebrate dekat Secret Recipe Tesco cheng nie je.  pada awalnya aku tak pegi sebab takde transport. hehe. sekali Sharveen ade and tak kesah kalau amek . So, aku pon join aje laa kan. meramaikan majlis. haha.sekali dak sharveen amek aku cepat daa. huru hara aku bersiap. Sampai tesco, tunggu mereka yg lama. barulah zubair sampai. borak2 la dulu. lame gila babengg tak jumpa budak kelas !! rinduuu doh ! hahak. tidak lama kemuadian, sampailah mereka2 ituu. Ezzah, Mira and birthday boy, Tan. masa tu rasa macam dlm kelas pulak. seyes aku rindu suasana mcm tu. :(
lame jugak lepas secret recipetu, then dorang plan nak tgk wayang. aku pon follow jela. iyela kan, org tak keje. haha. free je bila2 masa. hahaha ; ) then gerak g AEON . aku , zubair nak tgk lawak ke der. haha. aku nak sangat ! then mira kol cakap dy beli tiket CERITA KITA . ohh. erhh. aku dlm kereta dak sharveen rasa mcm "tidakkkkkkkk ! " zubair un nak tukar gak . tp kesian pulak kat diorangg kannn. takpe. for the second time ! aku mengalah ! again ! walaupon zubair and sharveen dh sgt2 setuju nak tgk LAWAK Ke Der tu .
hee. takpelah Ayin. mengalah kan tak salah :) masuk2 cerita dah mula. sebab kitorang lambat sikit. seat paling belakanggg. itu seronok. haha. cerita romantik tp aku ngan kawan2 aku asyik gelak je. mcm tengok cerita lawak. lagi2 dak tan and sharveen yg suka mengarut buat lawak. wakaka. aku rasa couple depan kitorang tu bengang jee. haha. sabar lah ye . :) balik kitorang makan kat domino pizza . kat situ pon duit aku tak keluar. haha. semua main belanja2. org dah kerja kan? aku nie duduk umah je. wahaha. ape2 pon Thanks kawan2 sebab belanja :) and nice day too. aku asek keluar je. takpe. next week is RESULT ! so, aku enjoy dulu and bersedia utk mendiamkan diri. hahaha.
cerita kau tengok tu selamat lah ade hero yg aku sukaaa. wakaka. kalau tak lagi bosann. Ngeee >.<

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)