JellyPages.com

Happy Moments With Them :D

sama tak dengan sebelah tu? wahaha 


memandangkan aku nie bakal menjejakkan kaki ke PLKN so, nak la aku habiskan masa sedikit dgn kawan tersayang ! hahaks ;) semalam, Isnin kitorang keluar la berlima. Ayin, Syera, Fauzan, Udin and Paan. dak Mok drive. haha. yela. budak dh ade lesen. aku pon ade tapii. paham2 jela. takut nak bawak. belum mahir gituuu. haha. start dari naik kereta kami dah mulakan aktiviti gila2. gelak je tak sudahh. serius aku rinduu sangat2 moment2 macam niee. :( then sampailah kami di Dataran Pahlawan. banyak duit habis mase nie. haha. 1st kami pergi main Roller Skate. nie semua idea fauzan. hahaha. lawak gile. macam ape sebab semua taktahu main. dlm tu ktorg je adee. mmg buat hal sendiri la. tp sangat siot sebab berapa kali aku jatuh. dan mereka jugak. sampai semua sakit2. bengkak2. hahaha. rugi RM 15 akuu. tapi agak best laa sebab ade pengalaman jatuh dan bangun. wakaka. tiba2. keluar dari tempat tu semua kepenatan.! dasyat sungguh. berpeluh-peluh. haha. then, tgk wayang. aku nak tengok lawak ke der? tapi semua taknak layan akuu. serius sedih gila :(  tp sebab keluar ramai2 aku ikutkan aje lah diorang niee. kann? walaupon sangat taknakk. duduk tengok cerita hantu yg tajuk dy pon aku taktahu. so, nampak tak di sini? aku tak minat dan taknak tahu. derrr! kalau lah aku boleh tengok sorg2 lawak ke der tu kan bagus. haha. tp tu bukan aku. aku sangat tak boleh kalau sorg2. haha. ngekk kan? then, finish the bored movie. Hee. bosan2 dlm tu, kami exercise berjalan g makan ABC and whatever la dkt2 muzium tu. haha. mase tu aku sangat penat! kaki saket gila babengg! haha. tp takpe. layan kan aje. balek tu semua dah diam sebab sgt penat kot. haha. tudung aku pon tak betul. wakaka. tetibe kann. last, memang best kalau dpt lepak dgn kawan2 mcm nie hari2. :) bila turn dgn BBS pulak ye? :D before aku berangkat ke Negeri 9 for 3 months :S



 berangan mcm model. tapi aku tak mampu. aku hanya insan yg kurg ketinggian. hahak

 I dont know what we do this time. haha. Roller blade



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)