JellyPages.com

Akhirnyaaa !

2 kali dlm minggu nie aku tengok wayang, Finally aku dapat jugak tengok cerita Lawak Ke Der 2 tuuu. Hahaha. setelah 2 kali aku dikecewakan sebab kawan2 aku taknak tengokk. Hee. takpe2. aku bersabar jelaaa.  Then nak pegi beli2 barang dengan kakak aku, dia pon rasa nak tengok, tengok masa dia cantekk jela dgn waktu kitorang dtg tu. haha. Ape lagii. inilah masanya. taktahu kenapa aku nak sangat tgk cerita tu. Aku pun rasa mcm ntah pape je minahh nie. >.< Done buy the ticket. beratur nak masuk. masa bagi tiket dekat pekerja GSC tuu. dia tengok tiket, then dia pandang aku. Erk, then He said " aaa. mintak tengok IC ". waaa. selamat aku bawak ic . wakaka. ( kantoi selalu tak bawak kann ) . akak aku pon keluar kan lah ic . then that boy said " takk. saya nk tgk ic dia (aku)." yess bro. itu memang ic aku lahh. haha. dia amek and tengok 1995. baru lah dia berpuas hati dan cakap "okay" . hahaha. lawakk. aku nampak muka budak2 ke bang oi? tapi bagus budak nie, kerja dgn baik. bukan sambil lewa taw. Tabik Hormat kat budak GSC nie. haha. siap check betul lagii. So, di sini aku musykil. adakah aku nampak mcm budak2 atau nampak mcm seorang yg penipu? wakaka. maybe aku tak cukup ketinggian budak 18 tahun barang kali. Yeah! itu sebenar benarnya ! Haha. malu aku! masuk panggung, ramai jugak org . tp paling tak boleh tahan dengan budak sebelah aku tuuu. gelak bagaikan dia berada seorang diri di dalam bilik. haha. bapakk kuat dia gelakk. aku yg nak tergelak tgk dia. tapi aku pon lebih kurang je macam budak tu, just cover2 sikit laa kan. hahaha. tapi memang lawak, sampai menangis2 aku gelak, tp ade jugak part lawak yg bosan. tp tetap best ! lagi2 Jozan. aku benci diorangg. sebab terlalu sweet. haha. sahabat yg pling sweet penah aku tgk. wakaka. :) 9/10 aku bagi..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)