JellyPages.com

Finally I Got P !

Alhamdulillah . terima kasih Ya Allah. Kau telah permudahkan segala urusan aku. tak perlu aku kena g lagi sekali nak tunggu rabu depan, tunggu turn, berlama-lama kat zapcity tuhh. haha. seriously, benci tunggu lama. :) paling penting tidak membazir duit. haha. dan menghabiskan masa aku. aku tadi kena num 20 sesi 2. makkk jahhh. lame oii. berasap telinga tunggu. haha.japp. kenapa telinga? erm. whatever lahh.
bahagian 2 - bukit ,parking,3 penjuru. aku tengok ramai budak perepmuan yg kandas kat sini. bukit la paling ramai gagal. cuak aku masa tuh! hanya tarik nafas dan buat2 cool walaupon sangat nervous! sampai turn aku. aku buat bukit dengan berjaya! what? berjaya? agak tak sangka jugak.then aku slowly buat yg lain. and aku pass!! Alhamdulillah :)
bahagian 3- lagi entah pape. ehh aku ngantuk laaaa. dah tak larat nak type ape2 kat sini. haha. nie nanti2 jela aku sambungg. daaaa :D

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)