JellyPages.com

Again And Again ! hahaks

well. aku tak habis2 lagi nie nak post pasal best ever birthday party! wakaka. mesti muak kan nak baca lagi. tapi bukan apee aku just nak gambarkan ape aku rasa je sebelum terlupa semua scene2 di sana :) bhahaha. bila teringat rasa mcm mimpi la kann. maybe bagi sesetengah orang rasa mcm hape2 je la minah nie kann. tapi ade aku kesahh?! wakaka. aku ade la upload pic ngan fizo dekat facebook. nak tahu tak? baru aku tawu ramai jugak peminat fizo niee. yg tak kenal pon leh chat2 ngan aku cakap itu sedara ke?? haha. lawak lah pulaks. hari2 aku tengok bear tu dan rasa mcm tak percaya. (iyelakan. aku tak penah dapat bear. tak macam korangg ) heeee. lagi satu birthday aku this year aku boleh karoke atas pentas kat taman rempah tu. means kat tempat bot laa. entah mcm mana aku ade keberanian plak nak nyanyi. tempat open lak tu. wakaka.lagu Ombak Rindu lagi nyahhh. Wahaha. entah hape2 jeeew.

Tengah seronok seronok pasal fizo niee. aku dapat news mcm menyedihkan. aku dapat PLKN siri 2 !!! spoil mood betul lahhh! saje jeee kan! dapat kat kuala pilah n9. weeee. besedia lahh untuk berkawad , menghitamkan wajah, kepenatan, dan berkenalan dgn rakan2 baru. haha. menci3.. hate it!



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)