JellyPages.com

ReSuLt !

Heyy. akhirnya keluar jugak result SPM nieee. aku orang paling tak sabar nak tunggu result kuar nyahh ! tapi bukan aku bajet pandai ke hapee., tapi sebab aku malas nak tunggu2 and aku macam tak kesah berapa aku dapattt. see. cool kan aku? wahaha. aku tengok semua org risau pasal result mereka. aku pon risau gak, risau sebab aku lansung tak risau pasal result aku. haaa ?! pening takk ayat akuu tu?
hari yg ditunggu tunggu pon tiba. exited aku sebab nak jumpa kawan2 lah katakan >.< 21/3/2013 adalah tarikhnya. sampai2 tengok kawan2 aku risau2 je muka, then, timbul rasa risau aku . jeng3. sampai dewan terbuka. budak2 pandai kelas aku dpt 8a,7a,9a. derhh ! tergugat sekejap. baru lah aku start berpeluh *actually sebab panas ramai org .wakaka., dan berdegup kencang nadi ku. wah ! masa tu mula lah aku and geng rasa risau amat sangat. tapi aku biarkan budak2 nie amek dulu.dak udin bukan main awal lagi nak amekk. semangatt kauu ! wakaka. aku nak last2. Cool siket kannn. :)

tunggu punya tunggu, sampai turn aku. releks aje lahh. then , cikgu cheong give my result.! aku amek, masa tu budak2 nie takde, semua busy dgn result masing2. aku lari g ujong2 sikit. see my result ! ouhh yeah! aku dapat "tetttttt" wakaka. rahsia okayy. :) tapi aku taktahu nak cakap ape. first aku tengok bio aku. alhamdulillah lulus laa. walaupon aku amat2 sangat teruk subjek nie nokkk. haha. then, gembira la jugak ape aku dapat. mmg tu pon target aku. so, tak berapa sedih sangat la. more to Bersyukur :) sebab aku dah try sebaik mungkin. just bio mmg aku tak baca. !  itu mmg salah aku ! haha. now, fikir utk PLKN !! yuhuuu. kami wira wirawati negara ~ tu je aku ingat lirik dy. hahaks. thanks to all my teachers and friends. :D
bila lagi lahh nak jumpa kawan2 aku semua nieee. btw, seronok sangat jumpa wani tadi sbb lame gilaa tak jumpa . so, ape pon kita dapat tu lah usaha yg kita dah buat. mcm mana kita belajar, mcm tu la result kita dapat. kalau result tak okay jangan risau, mungkin rezeki kita di kemuadian hari . kan? who know right? so, chill jela. and Cool ! hee .jangan sedih2 taw. aku gembira sbb adelaaahhh. wakaka. *mengada-ngada. Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)