JellyPages.com

SuPrise part 2. haha

semalam aku post macam kelam kabut sikit.. so, ni nak sambung2 sikit ape yg aku terlupa. wakaka. masih dalam mood seronok. terutama bila tengok teddy bear pink itu! haha. first time aku dapat teddy bear dlm hidop aku. means teddy bear yg macam tu la.. yg besar tu. lagi terharu bila itu from fizo omar kauuu. plus krew2 astro la kott.. haha. comel laaaa. pink lagiiii.  >.< tak terkata apa2. iyela kan aku bukan ade pakwe thats why la aku tak pernah dapat hadiah2 macam org lain dapat.huuu. macam sedih bunyik kan?wkaka. tema untuk besday nie pon pink purple. sangat lame nak sangat ade birthday party. tapi sedihnya tak ade ramai2 kawan2. huhu. aku tak dapat bayang mcm mane muka aku tuh. cuakk pulak. tapi nak cerita lagi pengalaman lepak berdua ngan abg fizo. hahak. still takleh lupa lagi nie muka dia. lagi satu dia bahasakan diri dia ABANG tuuuu. pastu yg takleh lupa dlm watak dia tu siap nak mintak nombo telefon walaupon hanya lakonan. hahaha. dia siap cakap kalau macam tu abg nak amek gamba dgn adik la . mak aihhhh.!!! amek pic gune i phone dia meyhhh. merasa la aku dia post kat instagram dia pasal aku.. org lak leh komen jeles2. haha. kalau aku jdi dorang pon jeles la jugekk kann. lagi satu dia cakap "adik beruntung taw sebab jadual abg mmg padat gile sekarang" tp dy sanggup dtg melaka just for shoot this suprise party. lakonan dia mmg berjaya ! just muka aku nie je macam takde perasaan. sbb terkejut dan terkesima tengok muka fizo sangat dekat. wakaka. rupanya dekat dia ade mic patot la bukan men dekat lagii cakap. krew2 tu pon baik2 je. sporting habesss.!! haha. dapat naik bot free. aku naik 2 kali tu. 1st dengan fizo. then baru dengan semua yg datang tuh. paling siot aku boleh tak perasan ade 3 kamera yg merakam adegan aku itu. hahaha. macam mana rupa ntah kannn. tak sanggup nak tengok. confirm macam siot . wahaha. : D



betapa kelakarnya lahaii muka aku ! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)