JellyPages.com

L.I.P.A.S

serangga yg bernama lipas. erhh. aku paling fobia terhadap serangga itu. bukti? bila aku tengok fear factor tadi , aku pulak yg lebih2 nak jerit. haha. gedik kan aku? tapi aku bukannya nak gedik2 begiu sahaja, tp hakikatnya aku mmg geli gila babenggg. ! by the way, #tabikhormat dekat Hairul Azreen sebab dia buat jugak .walaupon dia sangat2 geli kepada LIPAS. hee. taktahu kenapa la aku sangat fobia tengok lipas. kalau boleh lari satu rumah, satu rumah aku nak lari. tapi paling tak boleh blah kalau lipas TERBANG. Mak oii. rasa nak nangis2 sambil jerit sambil menari. haha. amek kau. satu sebab aku tak suka tengok seranggan satu nie sebab aku nampak keganasan pada wajahnya. Erk ! mintak dijauhkan pakk! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)