JellyPages.com

Ganu kitee ~

Im back! kite baru balik dari ganu. hok gembira je kite g sane. haha. baru sampai semalam. seronok gile sbb jalan2 ngan family kat kampung. walaupon pergi sehari je tapi dah cukup memenatkan aku. 1st place aku g pasar payang. woah! macam2 ado. tapi tak suka sangat sebab ramai gilerrr la teramat sangat! *ayat bm aku fail ! haha.
them, tempt mmg aku nak pergi, taman tamadun islam . mungkin ade jugak org tak tahu tempat nie la kan. taman tamadun islam nie ade macam monumen2 masjid kat seluruh dunia  nie. best la utk aku yg tak berkemampuan nak menjelajah dunia nie . hehe. best sangatt. macam2 dapat tahu dan tengok seni bina masjid yg teramat unik! haa. tengok aku promote nie dah macam boleh jadi duta tempat nie kan? wkaka. :p
then, g masjid kristal. mmg cantik. !
dari terengganu terus balik temerloh malam tu jugak. pukul 12 dari ganu.pukol 4.30 pagi sampai kpg akuu. penattt sangat2.. tapi aku tidur je. ayah yg penat. hee :)



makan kopok lekor ! haha






















No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)