JellyPages.com

W.H.Y ?

aku benci betul la. bila time aku nak post je mesti aku hilang idea. padahal aku ade macam2 nak post. arghhh. ! kesian aku kan. ? jealous la jugak kadang2 aku tengok blog orang lain yang macam dia cerita. menarik je baca. hahaha. atau aku memang tak berbakat nak blogging2 nie.? haishh. takpela. just mengisi masa lapang aku nie je. aku anggap jela blog nie macam homework karangan aku yang selalu cikgu fadilah bagi kat aku kan? hahaha. seriously, aku rindu gila nak buat karangan walaupun aku agak benci la bila nak buat karangan yang panjang2. lagi2 karangan FAKTA ! euww. tak suka. hee. tapi normal lah tu. bila dah takda baru la kita akan terasa kan? hehe. macam tu lah manusia. kalau dah takde baru la nak menyesal segala bagai. huhu. aku harap aku tak mudah menyesal. haha. tetibe je

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)