JellyPages.com

Janggg oh Jangg ~

tengok tajuk aku nie. agak2 ape eh aku nak cerita kali ni ?
haha. tajuk tu takde kena mengena pon dengan ape aku nak cerita nie. just baru lepas dengar lagu nie kat radio era.enjoyy jugak lahh dengar lagu 'Apo Kono Eh Jangg' nie *betul ke aku eja lagu tu? ouch. whatever la kann. hehe. >.<
tak tahu pulak fida nie boleh menyanyi. dah lah cantik. sweet gituu. kalau lah muka aku macam dia. keke. berangan kejap. tapi ape yang ada nie pon dah bersyukur dah. Alhamdulillah. :)
Azreen Syazana nak jadi apa suatu hari nanti? ermm. aku pon tak tahu lerr. sebab nak mohon upu nie pon aku pon tak tahu nak mohon apee. ade yang aku minat tapi macam tak layak je lah pulakk. sedih gua nie .
but nanti tengok jela ape aku choose nanti. harap dapat berjaya dalam apa je aku ceburi nanti. Amin :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)