JellyPages.com

apa akan berlaku?

okayy. harini hari ahad ! itu bermakna esok aku dah kena pergi berkhidmat utk negara. PLKN !! aku tak suka, tapi aku rasa nak cuba . haha.  entah pape ayat aku tapi itu tak penting yg penting mcm mana kehidupan aku kat sana. aku yg kebiasaannya tidur lambat gila babeng nie mcm mana nak kena tidur awal di tempat yg aku pon tak pasti keselesaan dy. urm. its okay aku pon bukan lah cerewet sgt kalau nak tido tu. kalau dah mengantuk bawak kereta pon aku bolehh tido. wakaka xD . hope aku dapat kawan2 yg okay. lagi bagus kalau kawan2 yg positif dan berani, boleh aku tumpang sekaki,dua kaki.empat kaki dgn keberanian mereka tu! haha. maklumlah aku nie serba kekurangan dan pemalu sediktt. :) satu aku nak sgt dapat kat plkn nie ialah meningkatkan keyakinan diri. aku sgt tak yakin dgn diri aku okay! taktahu kenapa. dan dapat buat aku jadi lebih berani. selama nie aku berani buat nakal je kat sekolah dgn geng2 aku. haha. so, kat sini aku nak berani mcm2 la. harap aku okay kat sana. tp mampukah aku hidup dlm keadaan kelam kabut ? haha. tu aku akan cerita nanti2. bila aku balik. tp bila balik? haha. itu aku nak nangis tuuuu. mcm mana dgn handphone aku? laptop aku? facebook,twitter aku? haha. sadiss wehh sadisss :( ncet aku pulak bukannya mahal2 mcm org lain. ncet cikai je. tp still berguna utk aku okayy . aku syg dia. wakaka. ttibe :D ermm . azreen syazana kau bolehh. tak sabar nak tengok perubahan warna kulit ! kekeh. nantikannnn ! seriously, bulan nie sangat2 busyy. dah mcm artis. wahaha. *berangankejap. samapi harini aku lom packing barang2 lagiii okay ! malas gile ! simkad enset buat hal time nie pulak! sabar ajelaaahh

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)