JellyPages.com

FeaR FacToR MalaYsiA

tadi aku tengok la fear factor malaysia kat astro mustika HD . pada jam 9.00 malam, setiap sabtu. haha. promote sikit. minggu nie punya episod la kan aku tengok, agak mencabar gak game dy. dan penuh dengan drama.
mula2 aku tengok group Atu dengan Azri. azri tak dapat buat pon cabaran tu. Atu confirm2 la bengang gila kan. tapi nak buat macam mana. dah dalam kumpulan so,terpaksa la tangung same2 kan. walaupon marah tapi dia terima jela seadanya.
lagi feel sedih bila group zawen kot name org tu. haha.* tak berapa kenal sgt. kena tarik diri terpaksa sbb kecederaan yg teruk. so, kat sini aku nak story la pasal sikap persahabatan.
aku tgk dlm fear factor nie dorg semua ada semngat pershabatan yg tinggi. bagi2 semangat walaupon dalam team yg berbeza. tapi, dlm ramai2 yg baik mesti ade yg tak berapa baik sgt kan. cth macam team gambit. aku nampak mereka nie mcm cuba nak org lain gagal. thats why la bila Mr Aaron aziz kita tu tanya siapa nak tgk gambit jauh semua mcm nakk je. haha. kelakar betul. :)
aku sendiri kadang2 tak tawu la kenapa masih ade kawan yg sanggup nak tengok kawan dia sendiri susah. kenapa eh ade orang macam tu? bagi aku orang macam tu pegi campak laut lagi baek. lagi2 bila ade org yg sanggup buat jahat dgn kawan baik sendiri. seyes tak pahamm. umpama macam tikam belakang kawan la. depan bukan main baik lagi. pijak semut pon tak mati.belakang makk aii . pijak semut pon semut boleh masuk ICU koma. tapi alhamdulillah la kawan2 aku semua baik2. tapi yg main tikam belakang nie tak tahu la pulak aku kan. hope takde. kalau ade harap Allah jela boleh balas perbuatan korang tu ye. sesunggunya doa org yang dianiayai nie mudah termakbul :)



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)