JellyPages.com

Al- Fatihah

sabtu mak ndak call cakap pak ndak tak sedar bila pangil2.
lepas beberapa minit tu. kak ngah pulak call cakap pak ndak dah takde.
macam tak percaya.tapi itu lah kenyataannya.
aku rase sedih gile. terdiam kejap. padahal baru lagi habiskan masa 3 hari dengan arwah kat rawang.
mase aku sakit hari tu pak ndak pulak caring pasal aku. suruh aku makan ubat.
dari kecik aku memang rapat dgn keluarga mak ndak dan semua dah macam adik beradik sendiri.
memang sedih. balik ipoh tunggu arwah sampai. suasana sedih gilee.
sampai je dalam pukul 11 tu tak sanggup nak tengoh kesedihan anak2 dy.
malam2 tu jugak kebumikan pak ndak sampai la pukul 12 malam kat kubur tu.
balik sunyi sangat.
bila ingat balik kenangan2 dgn arwah. sangat bykkk kenangan kami semua.
okehh. sedihhh. semoga arwah ditempatkan di tempat org2 yg beriman. al fatihah.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
sila lah coment-coment kalau rajin :)
satu pon dah okay ! ;)